Forums

Recherche Famille Mackiewicz-Mackie-Hitelet - Filae.com
Bernard.H425
Recherche Famille Mackiewicz-Mackie-Hitelet
Envoyé le: mercredi 30 décembre 2009 11:16

Hello, with all and all, Research always my Grandmother Margaret Mackiewicz-Mackie born Hitelet Marguerite on April 10, 1914 in Belgium and are Mari Marian Mackiewicz or family to know what they became and which it are occupied or deal with them. In waiting of some words I can only advance and already say Merci! I hope to find some people who know them or knew them, to know their lives over there, if I could have at least a contact I would be happy. They lived in Palermo street 4 South Yarra Victoria 3141 Australia last known address. I also hope that somebody at least this will express and I wish with all and very of Good and happy year. Absent person me also, because this is a translation in English.

Hitelet Bernard
Alain.B6080
Recherche Famille Mackiewicz-Mackie-Hitelet
Envoyé le: lundi 18 février 2013 14:32

Bonjour,
Je viens, par le plus pur des hasards de voir vos messages concernant votre famille Marian et Marguerite Mackiewicz - Hitelet. Je les ai connus puisque rencontrés lors de leurs retours en Belgique dans les années 70/80. Marguerite était la soeur de ma grand-mère qui se prénommait Marie. J'ai d'ailleurs croisé quelques rares fois Bernard dans ma jeunesse, il y a longtemps de cela... peut-être s'en rappelle t-il? Je sais que, malheureusement, tous deux sont décédés. Marian étant parti le premier. En ce qui concerne Terry nous n'avons plus guère eu de ses nouvelles après son adoption.
alan_bizzz@msn.com
Répondre |  | 

Aller au forum